Autosuv.sk

Ostatné

T-Roc kabriolet sa predáva už aj u nás. Importér stavil na silnejšiu motorizáciu a vyššiu cenu

Malý crossover s plátennou strechou rozhodne nestojí málo. U nás sa predáva len so silnejším motorom 1,5 TSI 110 kW a dobrou výbavou, čo jeho cenu posúva dosť vysoko.
T-Roc kabriolet sa predáva už aj u nás. Importér stavil na silnejšiu motorizáciu a vyššiu cenu

Malý crossover s plátennou strechou rozhodne nestojí málo. U nás sa predáva len so silnejším motorom 1,5 TSI 110 kW a dobrou výbavou, čo jeho cenu posúva dosť vysoko.

Nový kabriolet Volkswagen T-Roc sa predáva už aj na Slovensku. Nemecký výrobca v tomto prípade siahol na netradičnú kombináciu crossovera bez strechy. Už skôr sme informovali o nemeckej cene vozidla, ktorá začína na hodnote 27 495 eur. V predpredaji na Slovensku treba počítať s minimálnou cenou až 33 870 eur. Faktom je, že u nás sa predáva iba verzia so silnejším motorom 1,5 TSI 110 kW v kombinácii s DSG prevodovkou. V Nemecku je v ponuke aj slabší benzínový trojvalec 1,0 TSI. Slovenský importér zatiaľ stavil nielen na silnejšiu motorizáciu, ale aj na bohatú výbavu.

Obsahuje okrem iných prvkov štandardne napríklad 17-palcové disky z ľahkej zliatiny „Mayfield“ s pneumatikami 215/55 R 17 (za príplatok celoročné), vonkajšie osvetlenie z LED (denné svetlá, svetlomety, zadné skupinové svetlá), biele ambientné osvetlenie v interiéri, automatickú 2-zónovú klimatizáciu „Air Care Climatronic“, asistenta zachovania jazdného pruhu „Lane Assist“, adaptívny tempomat ACC, parkovací asistent „Park Assist“, rozpoznávanie dopravných značiek „Sign Assist“ a rádionavigačný systém „Discover Media“ s internetovými službami We Connect Plus na 3 roky bezplatne. Zákazníci majú na výber 8 farieb laku karosérie, z toho 5 metalizovaných a jeden s perleťovým efektom, ako aj 3 vyhotovenia dekoračných obkladov v interiéri. Sedadlá sú potiahnuté látkou Track 4 New čierno-striebornej farby, plátenná strecha je vždy čierna.

Už aj tak pomerne vysokú cenu vozidla možno navýšiť viacerými príplatkovými prvkami výbavy. Záujemcovia si môžu dopriať napríklad kvalitnejší audio systém, či digitálny prístrojový panel Active Info Display. Jednoznačne najdrahším prvkom s cenou 1 200 eur je Adaptívne pruženie DCC s tromi režimami jazdy Normal/Comfort/Sport.

Tagy

Pokračovať v čítaní