Autosuv.sk

Ostatné

BMW X1 dostalo novú masku a dočká sa plug in hybridného pohonu

Nové či modernizované modely BMW sa dnes ľahko identifikujú. Platí to aj pre BMW X1 po facelifte. Tradičným poznávacím znakom sú "zväčšené obličky".
BMW X1 dostalo novú masku a dočká sa plug in hybridného pohonu

Nové či modernizované modely BMW sa dnes ľahko identifikujú. Platí to aj pre BMW X1 po facelifte. Tradičným poznávacím znakom sú "zväčšené obličky".

Nové či modernizované modely BMW sa dnes ľahko identifikujú. Platí to aj pre BMW X1 po facelifte. Tradičným poznávacím znakom sú "zväčšené obličky", resp predná maska. Zaujímavé je, že táto zmena na nás nikdy veľmi nezapôsobila na prvých fotkách, naživo vyzerá upravený predok oveľa lepšie. Tradičné zmeny sa dotkli predných aj zadných svetiel a nárazníka vzadu, koncovky výfuku sú zas o niečo väčšie. Vo vnútri sa okrem nových dekorov veľa nezmenilo. Výnimku tvorí nový ovládač prevodovky a infotainment s 8,8 alebo 10,25-palcovým displejom. Pod kapotu sa dostanú troj a štvorvalcové motory, ktoré budú poháňať kolesá prednej nápravy, alebo v prípade pohonu xDrive všetky kolesá. 

BMW X1 Facelift 2019 (25 obrázkov v galérii)

Základným motorom bude naftový trojvalec 16d s výkonom 85 kW. Motor s objemom 1,5 l môže spolupracovať s manuálnou 6-stupňovou alebo so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Podstatne väčší výkon (170 kW) ponúkne naftový agregát s objemom 2,0 l xDrive25d), ktorý umožní vozidlu zrýchliť na 100 km/h v priebehu 6,6 s. Ešte o desatinku rýchlejšie to zvládne rovnako výkonná benzínová verzia X1 xDrive25i. Spustenie predaja je naplánované už v priebehu leta. Týmto však novinky, týkajúce sa modelu X1, nekončia. V marci budúceho roka sa totiž pod kapotu dostane aj plug in hybridná jednotka xDrive25e. Predné kolesá bude poháňať spaľovací motor s výkonom 92 kW, tie zadné zas elektromotor s výkonom 70 kW. Batéria s nie veľkou kapacitou 9,7 kWh dovolí autu prejsť slušných 50 km v čisto elektrickom režime.

Tagy

Pokračovať v čítaní